Pagini

marți, 28 februarie 2012

Poem postmodern

E abia a doua zi de post
Și mi-e somn ca unui bulgăr de sare
Care sare pe sub căprioare
Când fiecare
Urlă pe ogoare
Că nu-i răcoare.

A fost vorba
Că e fără rime
Că de râme
Sunt sătui peștii la Moscova
E foarte cald,
Iar atentatele sunt descoperite
Înainte de înființare,
Fiind acoperite cu folie de plastiec
De la americanii care au fobie.

Fiindcă-mi trebuie un final optimist,
Mi-am comandat ochelari la optinova,
Unde-și pune și Volodea lentile
Când scrie despre nenorocirile
Comunismului.

Nedumerirea lui Kant, care stă în dungă și
Pe-un cant, cu canaua în față
E:
Care comunism, care nenorocire,
Care Volodea,
Care postmodernism.

Aici, în loc de semnul întrebării cerut de regulile ortografiei am sa pun trei puncte de suspensie așa ca nu vă întrebați dacă am înebunit sau nu ca răspunsuleste daamînebunitdeabineledar  mă prefac sănătos. Au sosit și punctele:punct,punct,punct, gata, oprește-te Ploaie!


Niciun comentariu: