Pagini

joi, 16 februarie 2012

Cum l-a contestat Dinescu pe Ceaușescu

Eu, ca tînăr scriitor şi membru de partid, sînt foarte mirat că apar asemenea provocări chiar la adresa politicii dumneavoastră. S-a creat aici un climat de libertate pe care noi l-am cerut şi îl apărăm”. „Tatăl meu a început să-mi vorbească cu dumneavoastră” 


"Iată – continua Dinescu -, numai într-un an, am participat la trei întîlniri cu secretarul general al partidului. Vă spun sincer, uneori mi-e şi frică. Tatăl meu a început să-mi vorbească cu «dumneavoastră»: mă văd cu secretarul general al partidului mai des decît se vede el cu o rudă a lui de la Cluj. În legătură cu propunerile care s-au făcut, vreau să vă spun că avem impresia că ele s-au făcut în gol - şi pentru «Luceafărul», şi pentru «Cartea Românească» - întrucît nu s-a luat nici o hotărîre. Sau poate că s-a luat, dar ar fi bine să ni se explice şi aici ce s-a întîmplat. Poate că tovarăşului Macovescu îi este frică să spună.”
 

Niciun comentariu: