Pagini

duminică, 22 aprilie 2012

Somnul de după amiază

În țara din care vin eu
Soarele confirmă legea gravitației
Și te pocnește exact în cap
Iar mortalitatea depășește
Media globală.

Dar ce lumină, iubito, ce lumină.

Am adormit odată cu ochii deschiși
(Sau poate am visat)
Poposeau vulturii pe umerii mei,
O vrabie și-a făcu cuibiul
Între umăr și gât,
Cum îți ascunzi tu lacrimile când dorul
Este mai tare decât așteptarea.

Dar ce lumină, iubito, ce lumină.

Sparge carapacea, lovește cu săgețile tale,
Am poruncit vulturului,
Dar nu te lega de cuibul iubirii.
Rupe ficatul, chiar de nu va crește la loc,
Dar lasă-mă să le văd creșterea.

Dar ce lumină, iubito, ce lumină.

Și tu ai deschis ochii.
Nu puteai lega cuvintele,
Așa cum tatăl unui sfânt n-a putut povesti
Ce nume va da fiului născut din minuni
Până nu i-a auzit țipătul.
Am dormit, iubito, am adormit așteptându-te.

Dar ce lumină, iubito, ce lumină.




Niciun comentariu: