Pagini

marți, 3 aprilie 2012

Rugă de seară pentru iubita logodită

Nu te culca
Până nu auzi greierii,
Ei sunt singurii
Care-și potrivesc glasul
După murmurul Lunii.

Nu pune capul
Pe pernă
Până nu te uiți
Sub cutele ei modelate de puf,
Acolo vei găsi ultimul meu sărut
(L-am lăsat pentru când se trezesc
Rândunelele-n cuib).

Nu cere somnului
Să te prindă
Până nu mulțumești Cerului
Că ai prins asfințitul
Și ai semnat încă un armistițiu
Cu nemărginita iubire
A Fiului.

Nu, nu te lăsa dusă de ape,
Mai cântă-mi refrenul acela
Cu îngerul care întoarce capul
Dacă gândesc rău despre fratele meu,
Muritorul.

Dacă încă nu ai adormit,
Iubito,
Spune-mi ultima scenă
Din basmul cu Frumosul Născut
Care își găsește mireasa
Așteptându-l în prag.

Tu ești singura care știe
Cum mă jucam pe prispă
Balansându-mi visele.

Niciun comentariu: