Pagini

miercuri, 11 aprilie 2012

Rugăciune de seară

Dă-mi o zi de repaus, Domnule,
În care să stau cu ochii spre cer,
Pământul să nu mă tragă spre rele,
Poftele să sece ca  pârâul crăpat.

Aș mai vrea o casă din patru pereți,
Cu gemauri în stânga și lumină în dreapta,
Acoperișul să fie din flori,
Podeaua să nu fi primit lacrăme.

Mi-ar prinde bine un arc și săgeți
Să țintuiesc demoni plecați la zâzănii,
Să trag după negre păcate
Și să aprind clăi de neștiință fudulă.

Un pat cu fânul cosit mai ăstan,
Să-mi fie ca plaja de cald și de lin,
De coțul odăii să prind o icoană
Cu Crist răstignit, apoi viu.

Știu că am toate acestea și ceva mai mult,
Că mi-e moșia plină de daruri,
Calc în grădina ta ca un prinț,
Și se pleacă busuioace sub talpe.

Ajută-mă să le văd,
Să le gust,
Să te laud.
Și lasă-mă să mă joc:
Aș mai vrea
Să rămâna așa.

Niciun comentariu: