Pagini

marți, 10 aprilie 2012

Creola din pădurea cu salcâmi

Se primenește câmpul,
Creolina,
Ca mirele în nopțile cu lună,
Ca sufletul de dinaintea morții,
Ca fecioria din oricare seară.

Chiar plumbul bacovian
E mai ușor,
Verdele nu mai e crud,
E credul de atâta speranță.

Curând vor înflori salcâmii,
Albinele vor chefui în cor,
Tu te vei minuna de albul  pădurii,
Eu de albastrul
Ochilor vieții.

Dacă-ți găsești timp
(Știu că ai s-o faci
Dar mi-e drag să te rog),
Rupe o creangă rotată,
Acoperă-mi fruntea.

Mai spune-mi povestea aceea
Cu mari feudali
Stăpâniți de un rege.
Nu am uitat numele,
Dar spune-mi tu
Cum mă cheamă
(Prea mult parfumri
De primăveri verzi
Pot să adoarmă).

Rogu-te, stai lângă mine,
Și mă  trezește
Cât mai târziu cu putință.

Știu că n-ai să mă lași
Adormit,
Că nu mă vei,
Că nu.
Ci da.

Niciun comentariu: