Pagini

duminică, 19 februarie 2012

Coșmar cotidian


Am urmărit-o ieri pe Eva, domnule,
Fără să-mi pese de nurii ei ondulați,
Doar urmele lăsate  în zăpadă
Voiam să-mi spună ceva
Despre mersul lumii.

O aștepta în capătul potecii
El, Golul acela
Pe care l-ai blestemat
Să se târască
Și, la nevoie,
Capul să-i fie strivit.

Nu era femeie, domnule,
Era chiar un bărbat travestit,
Cum fac lașii când le arăți vârful sabiei.

Vino, să ne întrecem
I-am cerut demonului,
Și am spintecat văzduhul cu brațul drept
Trimițănd semnul crucii însângerat
Spre cele patru zări.

Domnule,
În ziua de azi nu mai sunt luptători,
Domnule, se trimit femeile la luptă,
Bărbații au trup de târâtoare
Și în spatele plinului
Se ascunde pielea leproasă.

Învață-mă, rogu-te,
Cum să scriu cifra trei
Fără s-o falsifice
Zarafii.

Niciun comentariu: