Pagini

vineri, 27 ianuarie 2012

În grădină la Dionis

Numai o secundă am ațipt
Și ajunsesem pe Marte,
Dar ce-i o secundă când te naști finit
Față de cuiul bătut de alții în spate.

Nu mi-a plăcut ce era acolo
Și-am fugit pe Saturn
Unde nu se aleargă de colo-colo
Iar vitele nu-s trase de curm.

Hai, iubito, pe Lună, aruncă toți banii,
Acolo nu ne-împiedică ciclu,
Tu vei sta la taifas cu ciobanii,
Iar eu mă voi plimba cu biciclu,

Mi-a fost imposibil să conving
Vreun bărbat sau femeie,
Ofeream bonus un întreg covrig
Dar nimeni nu s-a depărtat de alee.

Spre seară, plictisit însumi de mine
Am început să joc tontoroiul
Mă luase punct fix un roi de albine,
Mă simțeam excelent: uitasem noroiul.

Un comentariu:

Aci Dutzu spunea...

"Hai, iubito, pe Lună, aruncă toți banii,
Acolo nu ne-împiedecă ciclu,
Tu vei sta la taifas cu ciobanii,
Iar eu mă voi plimba cu biciclu ":

chiar face "toti banii"!
Si asa...trec anii...