Pagini

sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Iubire terestră


Trebuia să ajung și la Olt,
Nici nu se putea altundeva,
Viața ți-o faci, dar e și sort
De nu erau oltenii, mai va.

Că de-acolo plecară boiarii
Coborâți pe pod din râmleni
(L-au distrus oameni, nu carii
Nu le-aș vedea trupu-n poeni).

Dar hai să uităm toate cele
Că ești tânără și vreau să trăiești
Viața să-ți fie urcuș cu plăcere,
Mă ocup eu de treburi cerești.

Și voi spune, la marea vedere,
Pune la mine-n spinare păcatul,
Creola e mică, nu va ști cum se cere,
Începe cu mine, Doamne, aratul.

Mă voi înjuga la grea arătură,
Iadul voi spinteca unde-i negrul dudău
Îți las ție tot, să te aperi de ură,
Când vor zice că am fost sămâdău.

Dacă scapi din gheare haine
Și n-ai să mă uiți, cum ai zis,
Voi fredona încet, dar de-a pururi:
Creola, ești pământesc paradis.

Niciun comentariu: