Pagini

vineri, 25 noiembrie 2011

Psalmul 71 (contemporaneizat)



știi dinainte de naștere, Domnule,
Ai pus la cale întâlnirea
Părinților mei
Care se deosebeau întrutotul
Că de la hăis venea și trăgea unul,
În timp ce peste arătură călca altul.

Și le-ai făcut o bucurie
Suflând duh peste mine
Încât nu se mai oprea bunicul din pupături
Pe creștet
Pentru simplul motiv
Că eram băiat
Și voi duce mai departe
Dinastia Panilor.

Nu mă părăsi tocmai acum
La bătrânețe, Domnule,
(Aș zice senectute, dar sunt urmaș
De veteran roman),
Când complotează nulii și nulele
(Zambilici, chelcioși,
Spălăciți, buzurici
Și alți scaieți - un fel de colții babei și dracilă).

Nici n-am terminat de vorbit,
Domnule,
Și mi-a revenit zâmbetul
Și sufletul meu tresaltă
Că m-ai și izbăvit.

Aaleluia și iarăși aaleluia!




Niciun comentariu: