Pagini

sâmbătă, 19 octombrie 2013

Oprește, stop cadru


Oprește-mă, domnule, din mers,
Picioarele mi s-au făcut opinci
Și căutând un loc sub univers
Abia mai pot să număr pân-la cinci.

Cu unu m-am deprins târziu de tot,
După ce mă împăcasem și  cu Goete
Care-a legat  pe Faust cu-n netot,
(Cel ce avea copite noi sub ghete).

Cu doi m-am învățat privind în jur
Cum tata mă iubea la fel ca mama
Și eu eram chemat să nu înjur
De nu prind fir subțire cum e lama.

 Treimea Sfântă-a fost ușor,
Am pus-o temelie la credință
Și de atunci știu ritmul pentru zbor
Văzând cum crește rădăcina-n viță.

Patru era sub ochi la orice scaun
Și-acelaș număr îl găseam la mese
Când se înghesuiau ciobanii la ciaun
Și se-îmbătau de nima să le pese.

Și gata, că mai sus era algebră
Și semne din acel Pitagora,
Le răsuceam până scăpam de febră
Și nimeni nu știa cât mai e ora.

Te rog să-mi dai un loc precis
De care să mă prind când amețesc
Și nu știu de sunt viu sau doar e vis
Când vin stelele verzi să le pețesc.


Niciun comentariu: