Pagini

luni, 2 ianuarie 2012

Psalmul 34,tradus pe scurt

Înălţaţi pe Domnul

Nu pe înălţimi,
El mai presus de susul susului,
Mai adânc decât dedesubtul
Negrelelor găuri.

E mai înalt decât popasul minţilor
Fie acestea oricât de lucitoare.

Înălţaţi-l în inima voastră.

Vă spun o experienţă
Trăită de bravul David
(Care era mare şi când
Făcea năzbâtii
Şi i-a ieşit chiar şi piesa de teatru
Când juca rolul principal
De nebunul proştilor),
Dar pe care am trăit-o şi eu
(Şi, sigur, chiar voi,
Poate chiar mai multe
Dar n-aţi avut papirus la îndemână
Să le notaţi).

Când iubeşte Domnul meu
Pe cineva,
Trimite legiune de îngeri
Care poruncesc monştrilor
Din adânc:
Până aici,
E fiul meu.


Lăudaţi-l pe domnul meu,
Dar nu pe înălţimi
Şi nici între ziduriile
Frumos drişcuite
(Precum cavourile).

În inima voastră de oameni
Din spirit născuţi.

Lăudaţi-l.

Niciun comentariu: