Pagini

duminică, 15 ianuarie 2012

Cântecul țiganului contemporan

Dă, Doamne, o rivoluție
Să prind și-o o foncție
Că am fată, n-am băiat
Ca să-l bag la ruși argat.


Că la ruși am cerșit eu
Și-unii zic că-s derbedeu,
Am turnat cât am turnat
Ș-acum m-au desconspirat.


Vreau și eu să fiu mai mare
Să nu mai ling din căldare,
Și-aș mai vrea ca șatra mea
Să cânte ca-n Moscova.


Eu cu Ilici și Petrică,
Cu Crinel cu mintea mică
Și cu Ponta Victoraș
Să punem de-un pocăraș.


La sfârșit să am cadou
Statul, să-l sorb ca pe-un ou
Să vând țara ca pe caș,
Chiar acușa, mânca-te-aș!

Un comentariu:

didiforever spunea...

Si tiganul basescian canta astfel

Eu sunt Bercea Mondialu
Pe masina schimbai calu
Base imi este nanas
Si la toti eu va dau cas

Toti tiganii mei, se stie,
Au fost si la puscarie
Si prin Franta, la cersit,
La-nselat si la ciordit

Dar am fata, baiat mare
Sunt grozav si am valoare
Si de sticleti mi se rupe,
Undeva ei sa ma pupe

Asta-s io , rrom valoros
Cu Mertanul trec voios
La manele si la bere,
Ca tiganii-s la putere