Pagini

luni, 12 decembrie 2011

Vis de noapte cu zăpadă


Frunză verde dalie
Mi-am făcut o sanie
Și-am să plec în lumea largă
Numai pentru-o fată dragă.

Nici urâtă, dar nici proastă
C-am să fac pană pe creastă,
Și nu o vreau vorbăreață
Că îmi face mintea creață.

Am să-înham doi cai bălani
Să ne ducă pân' la rai,
Iar dușmanii o să crapă
Când ne-or vede doi pe capră.

Hrana o s-o pun în ladă
Și-om mânca puțin zăpadă,
Dacă simt că-mi crapă splina,
Iau asupră-mi toată vina.

Și ne lăsăm duși la vale
Fără poftă de sarmale,
Caii-au obosit de ieri
Nu am minte, să nu-mi ceri.

Sunt bolând de când mă știu,
Dar am sufletul zglobiu,
Nu am sanie, nici cai
Dar mi-ai zis că-s fiu de crai.

Iar din asta se-nțelege
Că tu mă vezi mâine rege
Și cum nu-ți plac câinii-n lesă:
Hai în cort, mică prințesă.

Niciun comentariu: