Pagini

duminică, 25 decembrie 2011

Prima zi fără Creola


Am băut un ceai fierbinte
Crezând c-o să-mi vie minte.
N-am devenit mai deștept
Dar nici n-am luat viața-n piept.

Ce-ar fi să fluier, mi-am zis,
Nimeni nu m-am contrazis,
Mă certam cu băi și bă
Dar mijea a pagubă.

Hai să beau un kil de vin
Că precis am să-mi revin.
Am băut și-o cratiță
Și rodeam frunze de viță.

I-am promis că-i iau batistă
Dacă n-o să fie tristă
Și-i fac ciorbă de potroace
Pe la mine de se-ntoarce.

Nu da nici-un semn c-ar vrea
Să-mi aline durerea,
Dar dansa cu frenezie
Că i-am scris o poezie.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Craciun fericit dle petre anghel ! sa aveti belsug din toate cele pamantesti care va alina inima , preaplin de bucurii crestinesti si inspiratie divina. sa fiti sanatos si fericit impreuna cu familia.

Petre Anghel spunea...

Multumesc si va doresc aceleasi bucurii si impliniri.