Pagini

luni, 19 decembrie 2011

Invitație către Păstorul cel Bun


Când vei veni la mine, Doamne,
Vei găsi casa curată
(Nu sunt expert, dar nu voi ascunde
Sub covoare din Persia
Nămolul din Balcani).

Ferestrele vor fi deschise
Ca o pălărie galbenă
De floarea soarelui
Care așteaptă se facă nuntă
Albinelor.

Mama și tata mă vor ajuta
Să duc departe resturile firii,
Bunicul va întinde
Vârful toiagului
Și-mi va arăta ce-a greșit
Ca să nu bătătoresc
Inutil
Potecile sterile.

Între timp, Domnule,
Mă voi depărta de toți fariseii,
Lăsându-i să se certe la nesfârșit
Dacă învierea e doar în duh
Sau are și un stropșor de carne.

Nu voi îndrăzni să te șterg pe frunte,
Dar voi avea grijă
Să te așezi unde vrei.

Un comentariu:

mes*art spunea...

"Primeşte cu bunăvoinţă cuvintele gurii mele, şi cugetele inimii mele, Doamne, Stânca mea şi Izbăvitorul meu!"