Pagini

vineri, 2 decembrie 2011

Rememorări


Eugeniei

Ştiu că ai apărut la fereastră
Şi am început să văd
Tocmai cum s-a întâmplat cu orbul
Pe care l-a atins degetul lui Mesia.

Dar la mine nu se vedeau oameni neclari,
Toţi dispăruseră,
Soarele intrase în nori,
Norii se risipeau sau uneau,
Nu mai îmi puteau spune nimic.

Şi mai ţin minte
Că mi-ai atins genunchiul
Şi m-a curentat valul mării,
Era un fel de prăbuşire a necazului,
Totul aluneca spre adânc
În rafale.

Apoi am plutit:
Conduceai tu şi eu navigam,
Când dormeai, eu rostuiam poveşti,

Dimineaţa, ne întâlneam la cafea
Şi ne întrebam unul pe altul
De unde cunosc eu
Minunea aşezată în faţă.

Pe vremea aceea,
Încăpeau multe minuni pe lume
Iar norocul puteam să-l ating
De îndată ce întindeam mâna.

Un comentariu:

Anonim spunea...

a fost si pe aici - si nu stiu de ce sunt prieteni si intorc ei filele tuturor manuscriselor, duios si-n mare taina ma simt sarutata pe frunte, in fiecare seara, de doua ori