Pagini

duminică, 22 iulie 2012

Noutăţi amoroase



Sunt fugit de acasă, iubito,
Dimineaţa m-a prins pe colină
Sporovăind cu un melc
Care-mi ţinea un curs de lumină.

Apoi un greier cânta la pian
Pe o melodie de la mamă ştiută
Se făcuse roşu din pasiune
Ca tine când de iubire eşti mută.

Nu mai mă vezi prin oraş, copilo,
L-am lăsat la iubitori de arginţi
Nu mai sunt supărat pe netrebnici
Doar sunt sătul de traiul în ginţi.

Visul meu e nucul din deal
Busolă am o cărare îngustă,
Mă spăl la izvor şi fluier din frunză
Şi fac declinări cu Prust şi cu frustră.

(Puteam să folosesc fusta ca rimă
Dar ai fi zis că sunt neîmplinit
Sigur că sunt şi încă voi fi
Chiar acum am ţintă punct infinit).

Dacă vrei (sigur că ai să vrei)
Te aştept dicolo de cărare,
Nu te speria, nimeni nu vede,
Totul e duh, linişte, boare.

Niciun comentariu: