Pagini

marți, 31 iulie 2012

De dragul Lunii



De dragul Lunii am învăţat să joc
Şi să descopăr cărările,
Părul tău părea c-a luat foc
De parcă dansau ielele.

De dragul apei am luat-o aval
Lăsându-mă depărtat de izvoare
Tu rămâneai sus, doar un val
Te-a încolăcit, cingătoare.

Iubind ce nu este cu patimă
Am rămas fără somn, fără foame
Nu mai eram eu, pe mine mă
Aruncasem în coşul cu scame.

Dar mai drag mi-a fost Soarele,
Cu săgeţile colorând privirile
Pătrunzând păcatele grele
Şi trimiţind în haos vinile.

Până am descoperit alba lumină
Hrănitoare de vis şi vieţi de apoi
Eram fericit, parcă ieşisem din mină
Şi nu voiam să mă duc înapoi.

Astfel te-am întâlnit, fără contur,
Şi-am început să desenez formele,
Îmi creşteu aripe mari de condur
Şi-auzem şoptind îngerul: el e, el e.


Niciun comentariu: