Pagini

joi, 14 noiembrie 2013

Vis realizat

           
Am să te aştept într-un copac
Să fim mai aproape de nori,
Din crengi subţiri îţi voi face cunună,
Din frunze acoperământ pentru zori

Ai înţeles că nu va fi nimeni
Care să pângărească noul meu rai,
Diavolii vor fi strânşi în turbincă
Şi eu voi fredona Lorelai

Versul va fi de tine legat,
Cum te visam deşi erai nenăscută
Şi cum te-am urmărit la fântână
Cu trupul întins, lipsit de-orice cută.

Cel mai mult voi zăboi
Şi voi revedea ca filmu-n reluare
Asupra zilei în care-ai cerut
Să fugim amândoi în lumea cea mare.

Nu am fugit şi nu o vom face,
Chiar de n-oi crede ce mult te-am iubit,
Lumea nu mai are nimic să-mi arate,
O clipă cu tine adia infinit.

Ziua era scurtă, dar deasă-n trăiri
Nu mai rămăsese nimic de-întâmplat
După ce am coborât pe pământ

Şi m-ai botezat Verde-Împărat. 

Niciun comentariu: