Pagini

duminică, 30 septembrie 2012

Dimineaţă blândă


Dimineaţă blândă

Se întâmplă lucruri ciudate,
Iubito,
Dar nu dintre cele analizate de magi cu simbrie
Şi nici puse pe liste de studii
De savanţi cu chelii sau imberbi.

Chiar acum,
În timp ce-ţi vorbesc
Spiritul Sfânt e la treabă
(Acolo unde fiinţează
Dinainte de-a fi
Şi-a respira aer).

Pluteşte sau zboară,
Seamănă nenăscute planete,
Porunceşte stetelor
Să se scurgă în ape.
Nu ştiu.

Un abur
Ca un vânt de toamnă
O respiraţie ca îmbrăţişarea mămucăi,
Un braţ tare
Cum doar tatăl meu avea
Printre toţi bărbaţii pământului,
Zâmbetul fiilor mei.

Îmi dau ocol,
Se joacă,
Mă răsfaţă
Şi-mi fac semne discrete
Să fac aripi din mâine.

Dar ea,
Am zis,
Dar ele,
Dragele mele,
Dragii mei,
Ce se va întâmpla,
Domnule,
Cu tot ce-am iubit,
Cu cine mă iubeşte.

Şi ele, şi ei,
Şi ele, şi ei,
Murmura vântul.


Niciun comentariu: