Pagini

sâmbătă, 3 martie 2012

COMUNICAREA INTERPERSONALĂ

Deoarece nu toate ocupaţiile consideră raţiunea un echipament opţional, sentimentele celui care lucrează cu un obiect fără suflet sunt cunoscute. Cel a cărui carte de credit a fost taxată incorect de către un computer şi care doreşte redresarea cunoaşte sentimentul. Tot în acest mod şi cel care a încălcat o regulă      care nu ar mai trebui menţionată nici măcar în cărţi, dar care este pedepsit de un judecător  care respectă litera legii.      Rolul comunicării în relaţiile dintre oameni: grpuri şi instituţii:          
Interacţiunea cu ceilalţi este un aspect al comunicării interpersonale. Indivizii se întâlnesc şi discută faţă în faţă. Ei fac schimb de idei, dar şi de emoţii şi opinii. O persoană care lucrează cu o presă opt ore pe zi, trăieşte de multe ori de la o pauză de lucru pentru următoarea, pentru acele momente în care îşi poate folosi mintea.[1]


        [1] Richard C. Huseman, James M. Lahiff, John D. Hatfield, Interpersonal Communication

Niciun comentariu: